Regulamin: wycena , realizacja , płatność

1.Wycena:

Wycen dokonujemy wyłącznie mailowo po przesłaniu pliku w formie pdf,cdr,ai,eps,jpeg na adres mailowy kasia.kowalczyk@pattern.com.pl oraz podaniu ilości i opisie i/lub wysłaniu zdjęcia poglądowego produktu na którym ma być wykonane znakowanie. Czasami będzie wymagane wysłanie fizyczne pierwszej szt celem sprawdzenia możliwości wykonania haftu.Na podstawie przesłanych plików możemy określić realną do wykonania wielkość haftu (małe literki aby były czytelne muszą mieć 5 mm a tzw"szeryfowe" nawet 7-9 mm).Przerobienie pliku graficznego na plik hafciarski jest płatny /bezpłatny w zależności od ilości w danej produkcji. Wycena obowiązuje 2 tyg. a po tym terminie należy potwierdzić ponownie ceny. Jakiekolwiek zmiany ilości czy pliku powodują zmianę wyceny. Czas realizacji podawany w wycenie +-1 dzień roboczy ( jeśli przedłuża się akcept produkcji przedłuża się czas realizacji).

Wyceny dokonywane przez telefon bez wglądu w plik są tylko szacunkowe i mogą ulec zmianie.

2.Realizacja:

Po akceptacji wyceny i potwierdzeniu możliwości wykonania na danym produkcie znakowania wykonujemy projekt wzoru haftującego. Próba/prototyp jest bezpłatny o ile zostanie zakończony produkcją której dotyczyła wycena w przeciwnym wypadku wystawiamy fakturę na próbę i przygotowalnię pliku hafciarskiego adekwatną do czasu poświęconego tej próbie lub równowartości obiegu haftów i cenie przygotowalni.

Przed przystąpieniem do realizacji na produkcie powierzonym wykonujemy próbę na naszym podobnym skrawku materiału, przykładamy w miejsce w którym ma być umieszczony haft i wysyłamy zdjęcie do akceptacji.Kolorystyka jak i umiejscowienie jest ustalane na tym etapie. Nie wszystkie kolory panton mają swoje odpowiedniki w kolorach nici stąd będą dobierane najbardziej zbliżone. Jeżeli klient/pośrednik nie jest pewny można odebrać próbę celem akceptu/przesłania klientowi docelowemu (co oczywiście wydłuży czas realizacji o ten czas). Zalecane jest wykonanie próby na pierwszej szt powierzonego produktu i wysłanie do ponownego akceptu.

Akcept ostateczny jest zezwoleniem na wykonanie całej produkcji .Za błędy niezauważone przez klienta w procesie przygotowania do produkcji a zauważone po otrzymaniu akceptu i wykonaniu produkcji nie odpowiadamy. 

3.Odbiór i płatności:

Obiór jest możliwy osobiście (faktura drukowana lub wysyłana na wskazany mail) lub kurierem (faktura wysyłana na mail dołączony w systemie do konta klienta).

Płatności są możliwe na kilka sposobów i zależne od obrotu dotychczasowego między firmami.

Płatność gotówką przy odbiorze (nowe firmy które nie wykonały obrotu na więcej niż 20 tyś zł ).

Płatność przelewem przed odbiorem (nowe firmy lub firmy które miały opóźnienia w płatnościach i przeszły na płatności przed odbiorem) .Ważna jest data zaksięgowania wpłaty a nie data potwierdzenia przelewu.

Płatność z odroczonym terminem płatności na 14 dni ( dotyczy firm które wykonały obrót powyżej 20 tyś zł i/lub nie miały opóźnień w płatnościach dotychczasowych).

Brak wpłaty w terminie blokuje możliwość wykonywania kolejnej produkcji do czasu uregulowania należności..

Firmy które dotychczas miały ustalony odroczony termin płatności po 1/09/2017 będą dalej na odroczonym terminie płatności (warunek konieczny do zachowania tej formy płatności to terminowe płacenie za wystawione faktury).

Monity o przeterminowane płatności : drugi i kolejny monit skutkuje naliczeniem opłat dodatkowych oraz może skutkować zmianą formy płatności na pełną przedpłatę.

Koszt monitu telefonicznego /sms /mail /listowny 10 zł netto.

Zapraszamy i życzymy udanej współpracy!

Zespół Pattern